خانهخانهشرکتهاشرکتهامترو و راه آهن ...مترو و راه آهن ...استراتژی های صرافیاستراتژی های صرافی
قبلی
 
بعدی
پست جدید
1395/09/30 09:33 ق.ظ
 

• ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق ارائه بهترین کیفیت، کامل ترین و مطمئن ترین خدمات و با کمترین هزینه در سریع ترین زمان

• برقراری ارتباطات حرفه ای با شرکای تجاری، همکاران، پرسنل و مشتریان

• اطلاع رسانی شفاف و کامل به مشتریان جهت افزایش آگاهی ایشان

• ایجاد زیرساخت های اطلاعاتی و عملیاتی مورد نیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان

ارزش های حاکم در صرافی

• اعتمادسازی در بین مشتریان از طریق بکارگیری اصول صداقت، امانتداری و احترام به ایشان

• ایجاد نظم و اhttp://tajmirexchange.com/نضباط سازمانی در انجام کلیه امور جهت ارائه خدمات در شأن مشتریان

• ایجاد محیطی صمیمی و سالم با حفظ احترام متقابل و رعایت ارزش ها

افتخارات

• بيش از ۷ سال سابقه درخشان در داخل کشور به صورت رسمي با مجوز صرافی نوع دوم از بانک مرکزي ايران

• صراف منتخب از سوی بانک مرکزی و محول نمودن مسئولیت پرداخت حواله های ارزی

• عضویت شورای عالی صرافان کانون صرافان ایران

• عضو اتاق بازرگانی ایران

• عضو انجمن مدیران صنایع اصفهان

• عضو اتحادیه طلا و جواهر

• عضو خانه مدیران ایران سازمان مدیریت صنعتی ایران

• عضو انجمن زنان بازرگان ایران

• عضو انجمن مدیران ایرانی خارج از کشور i-aim

• عضو انجمن مهندسان آرشیتکت کانادا

• عضو سندیکا و هیأت مدیره صرافان کانادا

• اخذ نمایندگی Western Union

• دریافت تقدیر نامه از کنفرانس ملی نقش مدیریت در توسعه صنعت و تجارت کشور

فعالیت های بین المللی

فعالیت های بین المللی گروه تاجمیر از سال ۲۰۰۳ میلادی در کشور کانادا پس از اخذ مجوز صرافی و انجام فعالیت های ارزی تحت نام Payam Exchange در شهر تورنتو و دریافت نمایندگی جهت نقل و انتقالات ارزی در سرتاسر دنیا از Western Union آمریکا آغاز و به تدریج منجر به تأسیس شرکت های بین المللی دیگری در زمینه های تخصصی و حرفه ای تحت قوانین بین المللی در کشورهای کانادا، آمریکا، امارات و هنگ کنگ و برخی کشور های دیگر گردید.


لینک منبع:
http://tajmirexchange.com/

 
قبلی
 
بعدی
خانهخانهشرکتهاشرکتهامترو و راه آهن ...مترو و راه آهن ...استراتژی های صرافیاستراتژی های صرافی